wtorek, 3 grudnia 2013

Stosik grudniowy


Patrząc na  listę książek, które muszę przeczytać stwierdziłam, że nadszedł czas, aby pomniejszyć ją o kilka pozycji. Bo znając mnie niedługo dopiszę jeszcze kilka i jeszcze kilka książek.
Nie dochodzi do mnie, że już grudzień, nie odczuwam tego. Pewnie uświadomię to sobie, jak spadnie śnieg. I kolejny rok zleciał, jak ten czas pędzi.

1. Dziękuję za wspomnienia - Cecelia Ahern
2. Dziennik Bridget Jones - Helen Fielding
3. Wampir Lestat - Anne Rice
4. Krew elfów - Andrzej Sapkowski
5. Na fejsie z moim synem - Janusz L. Wiśniewski, Irena Wiśniewska
6. Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet - Stieg Larsson




36 komentarzy:

  1. Słyszałam, że numerek szósty jest świetny. Ja jeszcze nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Dziennik Bridget Jones" czytałam dawno temu, "Krew elfów" podobnie, "Na fejsie z moim synem" stoi na półce i czeka na swoją kolej, a od książki "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet" rozpoczęła się moja fascynacja skandynawskimi kryminałami. Twój stoik jest mi bliski:)
    Ja uwielbiam grudzień i czuję go... Wczoraj zamówiłam już choinkę, wybrałam większość prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stosik ehh na moim póki co 8, ale grudzień obfituje święta, więc pewnie za niedługo coś dojdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Wiśniewskiego będziesz zadowolona - gwarantuję śmiech :D A zdjęcie na początku jest bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że niedługo spadnie śnieg i odczuję w końcu "magię świąt", bo jak na razie mam tak jak Ty- nie wierzę, że to już grudzień..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem książki Wampir Lestat, także czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawniej bardzo lubiłam Wiśniewskiego, ale "Na fejsie z moim synem" to niestety słaba książka. Jestem ciekawa Twojej opinii na jej temat.
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę Larssona - bardzo dobrze, polecam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam żadnej książki, ale interesuje mnie Larsson. Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Larsson i Wiśniewski to moje plany na przyszły rok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie czuje grudnia ani zimy. Pewnie to przez tę pogodę :-)
    Jestem ciekawa tej książki "Dziękuję za wspomnienia". Już nie mogę doczekać się recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  12. o zaczynasz serię Millenium :D też chcę to przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło mi powitać Ciebie na swoim blogu.
    Milenium mam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam tylko nr 2 i 6. Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy stosik.miałam okazję zapoznac się z 2:),

    OdpowiedzUsuń
  16. Sapkowski ciągle w planach w moim przypadku... Moja kumpela uwielbia Anne Rice

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam trylogię Stiega Larssona, choć generalnie jakąś szczególną fanką kryminałów nie jestem. Czekam więc na recenzję pierwszej części :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z czystym sumieniem mogę polecić Lestata i Sapkowskiego...na recenzję czekam. Ciesze się że tu trafiłam, pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam rozczarowana trylogią Larssona. Może słyszałam zbyt wiele "ochów i achów" i oczekiwałam zbyt wiele.

    OdpowiedzUsuń
  20. "Dziennik Bridget Jones" właśnie skończyłam poczytywać w wolnych chwilach między jedną a drugą lekturą. Jest super:D I od dłuższego czasu myślę o "Na fejsie z moim synem" więc czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Za Larssona niedawno się wziąłem sam. Mimo samych właściwie ochów i achów, spodziewałem się, nie wiedzieć czemu, rozczarowania. Ale lektura była naprawdę przednia. Świetna, trzymająca w napięciu historia. Kolejne tomy to tylko kwestia czasu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobry stos ;) Zdecydowanie polecam Larssona i Fielding. Sapkowski to wiadomo, że klasa, Ahern może być przyjemna w odbiorze, na "Wampira Lestata" mam nie małą chrapkę, a Wiśniewskiego raczej odpuszczam... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się Twój stosik:) Czekam na recenzję "Na fejsie z moim synem", jestem bardzo ciekawa tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej ja bym chciała "Wampir Lestata", już na niego poluje;)

    OdpowiedzUsuń
  25. "Dziennik Bridget Jones" polecam, podobał mi się zarówno film, jak i książka (może troszkę bardziej, tradyjnie)

    Zapraszam do siebie :

    http://kino-strefa.blogspot.com/

    jeśli chcesz być na bieżąco to zachęcam również do polubienia strony na facebooku, okienko znajduję się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z wielką chęcią przeczytałabym i w końcu zapoznała się z autorką: Dziękuję za wspomnienia - Cecelia Ahern ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziennik Bridget Jones świetna książka, żeby się zrelaksować:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nominowałam Cię do zabawy, więc jeśli jeszcze nie zostałaś w niej nominowana, to serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I ty masz zamiar przeczytać te wszystkie ksiązki?
    WOW! Ale wyzwanie! Mam nadzieję, ze podołasz. Ja bym nie dała rady.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. czytaj czytaj a ja sobie potem recenzje poczytam. Larsona to wkońcu król szwedzkiego kryminału.

    A a związku z tym, że obserwujesz mojego bloga K JAK KSIĄŻKA http://kjakksiazka.blogspot.com chciałam Cie poinformować, że przeniosłam się na adres

    http://peronczwarty.blogspot.com

    Będzie mi ogromnie miło, jeśli będziesz nadal zaglądać do mnie i mnie obserwować, nie chciałabym stracić czytelników. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Super stosik xD Aż chce się czytać ;p
    Powodzenia w czytaniu i miłego ;)
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  33. "Na fejsie z moim synem"? Cóż to takiego? ;-)

    http://recenzjemysterieux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń